Щороку некомерційна організація CDP (Carbon Disclosure Project) оцінює екологічну інформацію компаній відповідно до суворих критеріїв: управління ризиками для навколишнього середовища, повнота наданих даних або відданість амбітним цілям. З понад 21 000 компаній зі всього світу, Beiersdorf є однією з 10, які отримали найвищу оцінку в 2023!
«Ми пишаємося тим, що знову очолили найвищий рейтинг CDP. Це підтверджує наші наполегливі зусилля щодо покращення екологічної ефективності нашого портфоліо продуктів і декарбонізації нашого бізнесу в цілому», — пояснює Вінсент Варнері, генеральний директор Beiersdorf.
Гітта Нойфанг, старший віце-президент із глобальних досліджень і розробок Beiersdorf додає: «Ми не боїмося трансформувати наші знакові продукти для догляду за шкірою за допомогою більш екологічних інгредієнтів і рішень для паковання. Це дозволяє нам значно зменшити наш вуглецевий слід».