Beiersdorf вдруге отримала нагороду CDP Triple A та зберігає лідерство в галузі сталого розвитку

Beiersdorf — компанія зі 130-річною історією, якій належить бренд NIVEA, Eucerin та інші. Другий рік поспіль вона потрапляє до CDP Triple A — переліку бізнесів, які демонструють найкращі практики у боротьбі з впливом на навколишнє середовище.

Щороку некомерційна організація CDP (Carbon Disclosure Project) оцінює екологічну інформацію компаній відповідно до суворих критеріїв: управління ризиками для навколишнього середовища, повнота наданих даних або відданість амбітним цілям. З понад 21 000 компаній зі всього світу, Beiersdorf є однією з 10, які отримали найвищу оцінку в 2023!


«Ми пишаємося тим, що знову очолили найвищий рейтинг CDP. Це підтверджує наші наполегливі зусилля щодо покращення екологічної ефективності нашого портфоліо продуктів і декарбонізації нашого бізнесу в цілому», — пояснює Вінсент Варнері, генеральний директор Beiersdorf.


Гітта Нойфанг, старший віце-президент із глобальних досліджень і розробок Beiersdorf додає: «Ми не боїмося трансформувати наші знакові продукти для догляду за шкірою за допомогою більш екологічних інгредієнтів і рішень для паковання. Це дозволяє нам значно зменшити наш вуглецевий слід». 

Одним із таких продуктів є NIVEA Soft. Засіб тепер містить 100% натуральну олію жожоба та є на 98% біорозкладним. Удосконалена формула дозволяє зменшити викиди CO₂ приблизно на 40%, що є вагомим внеском у турботу про довкілля.


Програма сталого розвитку CARE BEYOND SKIN і її екологічні обіцянки базуються на науці. Наприклад, наша кліматична ціль підтверджена ініціативою Science Based Targets і спрямована на скорочення викидів CO₂ на 30% до 2025 року. Beiersdorf досягає значного прогресу в досягненні цієї мети, адже до кінця 2022 року скоротив викиди CO₂ на 17%.


У 2023 році компанія Beiersdorf досягла ще однієї важливої мети на шляху захисту клімату, відкривши новий виробничий центр у Лейпцигу в Німеччині. Завод відповідає найвищим екологічним стандартам і працює без викидів CO₂. Для виробництва тепла там використовують відновлювальну електроенергію та біогаз. У майбутньому компанія 

НАЙВИЩА ОЦІНКА ЗА ТУРБОТУ
ПРО КЛІМАТ, ЛІСИ ТА ВОДОЙМИ

Щоб запобігти змінам клімату та зберегти ліси, компанія Beiersdorf також підтримує дрібних землевласників у більш екологічному вирощуванні пальмової олії. Разом зі своїм давнім партнером, Всесвітнім фондом дикої природи Німеччини, Beiersdorf розширив свій проект в індонезійській провінції Західний Калімантан, щоб до 2026 року сертифікувати фермерську групу з 200 членами відповідно до міжнародного стандарту RSPO з екологічного вирощування пальмової олії.

У 2023 році компанія Beiersdorf досягла ще однієї важливої мети на шляху захисту клімату, відкривши новий виробничий центр у Лейпцигу в Німеччині. Завод відповідає найвищим екологічним стандартам і працює без викидів CO₂. Для виробництва тепла там використовують відновлювальну електроенергію та біогаз. У майбутньому компанія Beiersdorf планує перетворити завод на такий, що генерує більше екологічної енергії, ніж споживає.

І останнє, але не менш важливе досягнення: разом із Всесвітнім фондом дикої природи Німеччини Beiersdorf працює над екологічним управлінням водними ресурсами. У рамках свого стратегічного партнерства Beiersdorf провів комплексний аналіз водних ризиків і незабаром запровадить довгострокові цілі щодо водних ресурсів уздовж усього ланцюга постачання.